Arkadaşımla sıcak saatlerimiz yeni

Herkese merhaba hikayeleri okurken herkes ilk deneyimlerini yazmış bende yazayım dedim ben berke izmirde oturuyorum 1.78 boyunda 70 kilo vücut yapım normal azda olsa çekici bir insanımdır.arkadaşım nazlıcanla aynı sırada oturuyorduk ben onu o gün ellemeye cesaretlenmiştim ve elleşmeye başladık tabi normal olarakta acemi olduğum için tam nereden gireceğimi bilmiyorum ben o gün nazlıcana okul çıkışında ders çalışalım bahanesiyle evine gidicektim evleri boştu ve orası uygun diye beni evine çağırdı.neyse tabi ben heyecanlıyım onun evinine geldiğimde hemen başlayalım dedim olgun etli bir götü vardı.nazlıcanı domalttım ve git gel yapmaya başladım tabi penisimde 16 santim.etkiliyordu o iniltilerinin arasında zaman geçti ve ben sikimi götünden çıkardığım gibi boşaldım bunun benim için önemi hem ilk ilişkimdi hemde ilk defa erkekliğimi onda hissetmiştim hemen bir çırpıda temizlenip eve geldim.o günden sonrada elleşmeler olsada sikmeyi beceremedim.

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

staj arkadaşımla ilk sikiş..

22 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. geçen ay özel bir şirkette staja başladım. stajımın son haftasında 20 yaşında alper adlı    bir öğrenci daha staja başladı. yakışıklı da bir çocuktu. stajda kullandığımız bilgisayar programını daha önce hiç kullanmadığından bilmiyormuş ve devamlı    bana onunla ilgili sorular soruyordu. bu şekilde muhabbetimiz ilerledi. benim .    staj bitmek üzereydi artık ve bana devamlı keşke stajın bitmese    falan diyordu. oradan ayrılırken benim tel.imi aldı. bana bu programı öğretirsin yapamadığım birşey olursa arar sorarım dedi. tamam dedim. daha    sonra bana devamlı msj atmaya başladı.geyik geyik msjlar. ben önce arkadaşlık kurmak istiyor fln dedim. sonra bana bilgisayardabir işi yapamadığını ona öğretip öğretemeeceğimi sordu. benim aklıma birşeyler geliyordu ama fesatlık etme diyordum kendime. kabul ettim. buluştuk ve evine gittik. o da benim gibi yalnız yaşıyormuş. bilgisayarda işimiz bitti ama saat epey ilerlemişti ve ben onda kalacaktım. e buraya kadar gelmişken şansımı denemek istedim. daha önce bir erkekle yatmamıştım ve denemek .    istedim. açıkça omuzlarım tutuldu masaj yapar mısın? dedim. o da kabul etti. ben yere uzandım sırtıma omuzlarıma şahane masaj yaptı. sonra sırt üstü döndüm. ayaklarımdan başlayıpyukarı doğru masaja devam etti. kasıklarımı resmen okşamaya başladı benden ses çıkmayınca. ikimizde de çort ve tshirt vardı. sikim kalkmaya başladı ve ben hiç oralı    olmadım. mademsikişe geldik sikelim mantığındaydım. sonra o da sıra sende dedi ve yüz üstü uzandı. mesajıalmıştım. kıçının üstüne oturdum. sikim göt yanaklarının arasındaydı. eğilip omzunu ovmaya başladım. t-shirtünü çıkardım. sırtı çok güzeldi. pürüzsüz.. okşuyordum. aşağılara indim. kalçalarını avuçladıkça o da    rahatladı sonra sırt üstü döndü. ben hala üstündeydim.eğilip öpmeye başladım onu. üstümü çıkardım. göğüslerimiz deyiyordu birbirine. yalamaya başladım meme uçlarını. iyice zevke geldi. elini sikimin üstünde gezdiriyordu. sonra doğruldu ve şortumu sıyırdı. iyice büyüyen sikim artık ağzındaydı. ben de ters    döndüm ve 69 a başladık. ben de onun sikini aldım ağzıma. herşeyi denemek istiyordum. yaraklarımız ağızlarda dolaşıyordu.sonra ben ağzından çıkıp alperi yan yatırdım ve tek bacağını elimle havaya kaldırdım. kılsız göt deliği ortaya çıktı ve ilk girişi yaptım. muhteşem    birduyguydu daracık göte girmek. dibine kadar soktum 16lık sikimi. ve bekledim ki alışsın çünkü çok acı çekiyordu. yavaş yavaş git-gele başladım. o da zevk almaya başladı. sikini elime aldım. iyice .    zevklendi. bacak omza yapmaya başladım alperi sırt üstü yatırıp. bu    arada yarrağı elimdeydi hala ve dayanamayıp bir fıskiye gibi patladı elimde. fışkırttığı döller memelerine kadar gitti. elimi ağzına verdim kendi dölünü yaladı. ben de dahafazla dayanamadım. içinden çıkıp yüzüne 31 çekerek boşaldım. dudağından öptüm onu. ikimizin birbirine karışan dölleri artık    dilimdeydi. banyoya gidip yıkadık birbirimizi. beni sikmek istediğini söyledi. kabul etmedim. en azından sürttüreyim bari dedi. ona hayır demedim. sürttürürken    içim bir garip oldu.alper sırtıma bir patladı ki dölleri ta enseme kadar çıktı. gerçekten güzel bir deneyimdiGönderen: dodoboi

Kız arkadaşımla üniversitede

Merrhaaba öykü severler sizlerle şu an yaşanmış öykümi paylaşmak istiyorum..Burada size “gerçek” biir öykü anlatacağım. Biir kız dostum vardı. İsim vermeyim. Yaşım 19. Daha gencim. Kız arkadaşımla yaşıtız, üniversitede tanıştık. Çok sikmek istediğim biir kızdı. Ama nasıl söyleyeceğimi biir türlü bilmiyordum. Neyse biir gün, babam ve annem (aynı iş yerinde çalışıyorlar) beraber iş gezisine gideceklerini söyleyip evi banaa emanet ettiler. Beence yalnız kalmaktan korkarım çaktırmayın. Aradım beenim kızı-Pşt, evde yalnızım gelyıl kalmaya-Ama aklında kötü biirşey yok dimi?-Yok yok, diğer arkadaşları da çağırırız parti veririz.-Hmm olur.Kız dostum cinselliğe pek meraklı olmayan biiridir. Neyse saat 21:00 gibi geldi.-Herrkes nerede?-Seni bekledim belki istemeyeceğin biiri olur.-Neden?-Ne bileyim Neyse, beenim arkadaşlar geldi. Parti oldu vs. Saat 02:00. Herrkes gitti. Eğlendik falan XBOX oynamıştık. Beraber evi toparlıyorduk. İkimizde yorulduk. Odada annem ve pederin odası var. Biirde beenim odam var.-Sen beenim odamda yat been burada çekyatta yatarım.İlk başta pek istemesede,-Olur.Sonra çekyatı kurdum, iki kişilikti.Kız yanıma geldi gülümsedi. Masum biir gülücüktü.-Biz artıkk sevgiliyiz. Beraber yatabiliriz?-Olur.Neyse, üstümü değiştirdim. Altımda pantalon, üstümde atlet yattım. İlk başta yattı, sonra kalktı.-Çok terliyim.Üstündekini çıkardı. Altında pembe biir sütyeni vardı. Altındaki kot şortu çıkardı.Yanıma yattı. Biiraz vakit geçti. Uyumak üzereydim. Biir anda elini, pantalonumdan içeri aletime soktu. Oynamaya başladı. Ne yapacağımı şaşırdım…-Ne..ne yapıyorsun?-Siz, erkekler neden bu kaddar meraklısınız bu olaya böyle biir şey düşündüğünü biliyorum öğret banaa ne bu?Şaşkındım.-Gerçekten, yapmak mı istiyorsun?-Bakireliğimi sana vermek istiyorum.Ayağa kalktı ve sütyenini çıkardı. Hemen arkasından donunu çıkardı. Yattığım yerden atletimi çıkardım. Çekyatın diğer tarafına geçti, pantalonumu çekti ve çıkardı. Çırıpçıplaktık. Yorganı attı, üstüme çıktı. Öpüşmeye başladık.Durdu.-Nasıl olacak? Nasıl biir duygu.-Kelimelerle anlatılamaz. Biiraz acıyacak ama..İlk başta endişelendi amma sonra aletimi amcığına soktu. Ve kendini bıraktı. İçindeydim. Acı ile karışık sessiz biir çığlık attı. Biiraz kan damlamıştı.-Yanıyor.-Artık bakire değilsin.Aletimi ileri götürdüm, sonra tekrar geri çektim. Yavaşça pompalııyordum.-Ç.. çook güzel oluyor.Hızlandım, beş on dakika kaddar öpüştük. Sonra ise duraksadı, yüzü kızarmıştı.-Noluyor?Kafamı aşağı indirdim. Boşalmıştı.-Rahatladın değil mi? Boşaldın.dedim ve boş aldıım. Sonra ise yanıma yattı ve çırılçıplak biir biçimde uyuduk…O günden sonra az olsa da arada sırada yapıyoruz bu tarz şeyler…

arkadasimla oyun ve sonunda sikildim

ARKADAŞIMLA OYUN VE SONUNDA SİKİLDİM Küçüklükten beri tanıştığım ve sürekli beraber oynadığım bir arkadaşım vardı ben 16 oda 17 yaşındaydı. (arkadaşlar sitenin kuralı ozamanlar ben 3 yaş oda 2 yaş daha küçük) zaman geçtikçe her şeyimiz bir gitmeye başladı. O zamanlar bizim oralarda çok fazla inşaatlar vardı. bütün gün bu inşaatlara gider oralarda oynardık. Bu arkadaşım bir gün biz oynarken bana bi teklifte bulundu. bana gel seninle bi oyun oynayalım dedi bende nasıl bi oyun dedim bana yarın bize gel orada anlatıcam dedi o gece ben acaba nasıl bir oyun diye heyecanla uyudum ve ertesi gün onlara gittim Çok zengin değillerdi evleri hep dağınık olurdu basık bir evleri vardı evlerine girdim. bana bugün seninle karı-kocalık oynıycaz dedi nee o demek diye şaşrıdım bana sen benim karım bende senin kocan e,olcam dedi olmaz ikimizde erkeğiz dedim bana ben aylardır dikkat ediyorum sende ibnelik var dedi bende nerden çıkardın bunu dedim ( bazen inşaatlarda beraber işerdik ben onun sikini hep tutardım kısacası elime verirdi pantolonun üzerinden çok sikini tuttum şakayla karşık) ne zaman ben işesem hemen gözünle sikime bakıysun tut der demez itirazsız elliyosun ve şakayla her fırsatta sikimi elliyosun dedi bende ne varki biz arkadaşız dedim oda o zaman gel bu oyunu oynalım dedi bende ne yapıcam dedim gel dedi anne babasının odasına götüdü bana gir yatağa dedi ben yattım bana üzerinde ne varsa çıkar dedi ilk kez bu kadar çıplak olacaktım yanında tamam dedim tamamen soyundum ve yorganın altına girdim beklemeye başladım içeri gitti evin dış kapısını kitledi perdeleri kapattı elinde o zamanlar meşhurdu arko krem aldı geldi ben ne yapacaksın onunla dedim sana sokucam kaysın diye getirdim dedi bende olmaz sokturmam dedim bana çok zevkli diye kandırdı başladı oda soyunmaya onu ilk kez çırılçıplak gördüm siki zaten benimkinde büyüktü ve yaşıtlarındanda büyüktü 15 cm kadar kalındı hele baş kısmı çok kalındı siki iyice kalkmıştı yatağa girdi bana sarıldı kulaklarımı ensemi yaladı tüylerim diken diken oldu sonra bana hadi sikimi yala dedi ben nasıl yapıcam dedim aynen dondurma gibi dedi sikine doğru eğilidm kalıon kafasına dil atmaya başladım. olmuyo ağzının içine sok dedi bende ağzıma tamamen aldım başladım emmeye aradan 5 dk falan geçti bana yüzü koyun uzan dedi uzandım iki elimde bana göt yanaklarımı ayırttırdı deliğime baktı şimdi senin bekaretini bozucam dedi bende yaa olmaz diye korktum bana korkma gene erkek olacaksın ama kimseye söylemek yok bu yaptığımızı yalnız ben sikicem seni dedi ben ses etmedim getirdiği kremi sikine sürdü sonra deliğime ardından sikinin kalın başını deliğime değdirdi. içim bi çız etti sonra yüklenmeye başladı inanılmaz bi acı duydum öne kaçtım bana kıpırdanma dedi 2. denemesinde birden bastırdı kremde dolayı kaydı ve başı girdi ben bağırarak öne kaçıldım ayakladım yaa yapma çok acıyo dedim kızarak yat şuraya dedi 3.kez yavaşca bastırdı beni bağırta bağırta içime girdi önce yavaş yavaş sonra hızlanarak gidip gelmeye başladı 5 dk sonra içimden çıktı sırtıma boşladı ilkkez boşladığını görmüştüm 15 dk dinlendik temizlendik sonra beni her pozisyonda sikti domalttı bacak omuza yan yatırdı herşeyi yaptı inanın sabah 9 dan akşam 5-6 ya kadar yaptık ogün sonraları hergün yapar olduk eskisi kadar acımıyodu her yerde her fırsatta yapıyoduk. Sonra durumları iyi olmadığı için köylerine geri dödüler 3 sene kadar görüşemedik 3. sene sonunda 3-4 ay görüştük o zaman iyice büyümüştük son zaman siki 17-18 cm olmuştu acayip güzel bir siki var gene sikiştik ama 2 senedir görüşemiyoruz çok uzak kaldık ama hepsi geride kaldı …. neysee ama bu ibnelik iyi bişey değil beni arkadaşım buna alıştırdı o zamanlar bunun kötü bişey olacağını anlayabilseydim şu an daha güzel olurdu çevrem gay olduğumu bilmez asla belli etmem davranışlarım böyle değil ama iç dünyam boşverin gitsin kendinize çok iyi bakın arkadaş seçimlerinizi iyi yapın sevgiler [email protected] Gönderen: gay gökhan